Beste filmen evvah, lzzm!

Denne filmen gjer klårt kva ein tarv vita på ein lett måte: http://en.vvb.no/2009/03/08/foods-that-kill-healthy-eating/

2 kommentarar »

  1. Kvifor den gamle sida? 🙂 Skal eg hjelpa til med noko for å gjera den nye betre? 🙂

    Du kann importera alt innhaldet ditt frå her enkelt til den nye.

    Forresten lyt du aldri bruka tinyurl når du hev masse plass, — då kann eg sjå kvar lenkja gjeng.

  2. medvitssvevn said

    Vel, eg tenkte det var fleire som las denne. 😛 Eg skulde leggja det ut på den nye etteråt, men so fekk eg ikkje tid. Det kjem. 😉

    Takk for tibodet! 😀 Eg skal segja i frå.

    Ah, eg posta fyrst til identi.ca, so eg berre limte inn det eg hadde. Eg uppdaterer. 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

