Namnebytet er godkjent!

I går fekk eg brev um at namnebytet mitt er godkjent. Ettersom Skatteetaten nyttar Windows og eit dritbrukende, laut eg læra dei å skriva det. Brukendet kann ikkje lesa þ og ð, so eg spurde korleîs dei skreiv inn «Guðmundur» og slikt. Dei berre nytta vanleg d. (Skrivemåten av ð gjekk forresten fyrst yver til dh, og seinare d her til lands.)

Brukendet kann lesa í, ó, osb., men namnet stend slik: Vikthorr Veggiss Berurjodhr

Det er berre grunda låke brukende; eg heiter Víkþórr Veggiss Berurjóðr. Offisielt. 🙂

4 kommentarar »

  1. Eirik said

    Det er underleg kor mykje ein kan få gjort om ein berre legg viljen til!

  2. Haha, kult! 😀

    Eg kann skríva ðet lett sóm eit þlett.

  3. Kva meiner du med brukende, forresten? 🙂

  4. medvitssvevn said

    @Eirik: Ja, det kann ein segja. :p Det tok eit halvt år, men det gjekk.

    @Odin: Sjølvsagt, alle som er lure og nyttar Linux (elder Mac, veit ikkje heilt) kann lett skriva kva det skal vera. 😀 Eit brukende er det same som «program».

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

