Ny netposttilskrift

Til no hev eg nytta victor.vikingr(hjå)gmail.com, men det verkar litt teit no når eg hev bytt namn. Eg kann ikkje hava þ og ð i tilskrifter, men eg tok noko namneneutralt: medviten(hjå)gmail.com. Eg kjem til å ganga yver til den nye litt etter litt.

Eg skynar det slik at eg kann framsenda netpost frå den gamle til den nye, hev stilt inn noko i Gmail, men hev ikkje sét um det verkar skikkelegt enno. Men um det gjeng, då er det jo berre lekkert.

4 kommentarar »

  1. Det gjeng. Du kann framsenda allslags epost og bruka han til utsending òg.

    T.d. kann du få víkþór@nynorsk.no og so båe senda og motta med den i gmail.

  2. medvitssvevn said

    Gjeng vel ikkje med þ og ð (elder í/ó osb.) der helder? :p Eg kunde jo fenge veggiss(hjå)nynorsk.no, men eg tarv jo berre gmail.

  3. Du kann fint bruka þ og ð i epost…….. neeeeeeeei. Du kann berre bruka det i domenenamn.

    t.d. víkþór.no elder noko. 🙂 Men lurt å hava utan spesigreidone òg, sidan det er berre eg og du som enkelt kann skriva þ, ð osb… 🙂

  4. medvitssvevn said

    Haha, men når alle byrjar nytta Linux, er det ingi sak. Men um eg skulde havt t.d. víkþórr.no kunde eg jo havt t.d. viktor.no som leidde til den rette sida. Hehe, kva med šǫðþŏā.no? XD

    Forresten, er det råd å laga ei netpostordning som kann nytta slike teikn?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

