Rå vegan-freistnaden avslutta

Mja, eg tenkte fyrst å halda på i tvo månader, og so berre éin månad, og no berre sluttar eg heilt. Eg skal byrja att ein annan gong, men nett no er eg ikkje motivert nog; eg slutta med rekning og physique, og dei var vandskelege og énergie-krevjande, so eg turvte meir énergie. No tarv eg ikkje det lenger. Dessutan saknar eg baunor og ris.

Eg skal freista um att seinare, men ikkje fyrr eg er motivert nog. Ogso lyt eg lesa meir um det.

Mangphase-freistnaden gjeng som planlagt i haustferien.

2 kommentarar »

  1. Risen er alltid verst. Risen, risen. Å som eg lengta.

  2. medvitssvevn said

    Ja, ikkje sant? 😦

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

