My Personal Jesus

Roar Marton Barstad er avdelingarandsvarleg (elder eitkvart) på skulen min. I dag tala eg ved honom um eit mogeleg byte av programme-umråde! Dei som gjeng med meg på skulen veit at eg ikkje likar korkje rekning elder physique, so eit byte frå realfag til tungomålsfag hadde vore det beste som munde henda meg no – serskild ettersom eg ligg litt etter med leksone i båe fagi! Eg held på med andre året av spansk som programme-fag, og um eg fær taka tvo år med tysk i eitt (skal nog evla det – germansk formlæra er ikkje so gale), og få timetal for båe åri, slepp eg rekning og physique 4 evah lzzm!

Gjeng det, er Barstad My Personal Jesus … og um ikkje, My Personal Judas, men eg er optimist. No skal eg kosa meg med spanskleksom, men eg laut skriva dette no som eg hev fenge att netet her.

Eg hev byrja træna att, forresten. Tri gonger i vìkonne spring eg tri firaminuttsintervallar. Kjem nog i form att, skal me sjå! Talast!

Legg att eit svar

