Eg skal byta namn … nemnde eg det?

Eg skal altso det, same kva dei folki segjer. Eg bider svar næste vìka elder eitkvart.

Eg hev fri vilje, veljer eg å tru. Dimed er det eg som avgjer namnet mitt, ingen andre.

Eg freistar lìva etter tanken um at «Ein kann/må gjera kva ein vil, og som ein meiner er rett, um det ikkje hindrar andre i det same, elder medvite øydelegg høvet deira til lukka.» (philosophy slightly under development).

Hehe, sér ut som ein tale. :p

2 kommentarar »

  1. Ja, — eg er heilt einig i den tanken. Men folk dømmer oss for det lell, heldigvis bryr det meg fint lite. Sjølv um eg helst vil at dei òg skal kunna verta litt meir oppljoste og kunna tenkja litt ut av boksen sjølv. 🙂

    Eg er no glad for det andre vel å gjera, so lengje det er ei ekte forbetring for dei sjølv. Altso, å fordømma andre for å gjera det dei meiner er rett og som ikkje øydelegg for andre er ikkje lurt. Ukult er det. 🙂

  2. medvitssvevn said

    Ja, eg hev nokre slike i slekti mi. Det er litt vandskelegt å l`iva med stundom.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

