Eg syg i rekning …

… men med denne tenesta mun eg kannhenda auka kunna mi. Når eg slit med «Matematikk R1/R2», er det mest avdi eg sjeldan hugsar korleîs alt skal reknast ut og slikt meir enn ei liti stund utan å arbeida med det. Det gjer det vandt å koma i gang med leksone når eg kjem heim, men med Mathway mun eg koma kjapt i gang att ved å køyra eit døme, få det løyst steg for steg. Eg kann au nytta det til å sjå kvi eg ikkje fær same svaret som fasiten. Det mun verta gildt.

4 kommentarar »

  1. tritonus said

    Nei, eg trur det snarare er av di skulen vår er så liten. 330 elevar er ikkje spesielt imponerande. Eg har aldri heilt skjønt det der, så eg berre går dit dei andre går, eg.

  2. tritonus said

    Skal gjera det. I morgon skal Hege Lothe og eg sjekke ut litt meir og så ta avgjerd på kva vi skal gjera vidare.

  3. Kjell said

    Genial tjeneste!
    Tusen takk for at jeg også fikk høre om denne!
    Den kan være veldig nyttig!
    Stilig nettside;)

  4. medvitssvevn said

    Ja, ikkje sant? Han mun utan tvil friska upp minnet snøggare enn å lesa gjenom notat, bøker osb.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

