Anna sovemynster

No hev eg gjenge attende til å standa upp klokka fem kvar morgon. Trass i at eg ikkje fekk sova fyrr seint i nott (eitt-tidi), kjenner eg meg ikkje so ovtrøytt. Tenkjer sova slik til haustferien. Giss korleîs eg skal sova då … :p

5 kommentarar »

  1. Bror said

    Kvifor skriv du nynorsk/høgnorsk?

  2. medvitssvevn said

    Vel, dei fleste som fer fram «politiskt korrekt» skriv nynorsk – kva eldes? Norskdansk? Nei takk. Høgnorsken er avdi eg totte den danskifiserte nynorsken ikkje var god nog.

    Enn du?

  3. Kristine said

    Eg vil svara Bror 😀
    Fordi bokmål aldri kjem til å få den same flyten og klangen som nynorsk. Ein kan tildømes drepa boka «saman er ein mindre aleine» dersom ein vel å omsetja den til bokmål.

  4. Hm. Det var sovisst av tema.

    Men! Koseleg at du prøver å verta ein tidleg morgonfugl. Likevel er vel 5 litt mykje? Då vil du vel ofte byrja verta trøytt rundt 21-23 vil eg tru.

  5. medvitssvevn said

    Odin: (eg hev stole den lure ordningi di med a skriva «namn:») Nei, fem er flott. Fyrr pla eg standa upp seks, so fem er lett. Eg dreiv på og stod upp klokka fem fyre ferien. Og du hev rett – eg vert trøytt kring ti-tidi.

    Kvi stend der «Vemont» og ikkje «Velmont» i namnet ditt? Hev du skrive gale?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

