Namnebrigdet lyt henda snøgt!

Um eg er yver attan år, gjeng det ti år fyrr eg kann brigda det att, so for å vera trygg, lyt eg gjera det snøgt! Eg kann ganga attende til det gamle namnet kva tid som helst, då, og endra stavemåten :D.

Eg hev vald å heita Víkþórr Veggiss Berurjóðr – vonar berre det vert godteke! Ynsk meg lukka til!

3 kommentarar »

  1. hahahahahahhaha :D:D:D:D

    Seriøst so dritkult! 😀 Tøffaste namnet 🙂

  2. Men. Kann ikkje eg byta namn av di eg er 21 år? Kva for mongoregel er det?

  3. medvitssvevn said

    Jau, du kann det, men då lyt du bida ti år til næste høve. Unntaki er um du vil hava eit namn du hev havt fyrr, brigda stavemåten, elder taka namnet til ein ektefelle elder liknande. Millomnamn kann brigdast kva tid som helst, trur eg.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

