Tvifreistnaden: sjuande døgret

Duppa av i kring ei halvtime i nott, drøymde at eg sagde eitkvart løygje, men hugsar ikkje kva … :/ Eg hev misst kveiken til mangfasesvevn no; eg skal taka det upp att når eg hev «andre høve» som gjer det lettare, elder nokon med meg som ikkje gjev upp so lett. Men i og med at eg hev sete meg fast i umstillingsfasen, skal eg testa ei anna form for svevn; fri svevn. Sova når eg er trøytt. Det er ein sers lite effektiv måte å sova på, men eg er forviten på når eg kjem til å verta trøytt. Skulde eg satsa pengar på noko, trur eg eg gjeng med circaderytmen. Men eg veit eg kjem snøgt inn i REM-fasen, og vonar det varer. Det er leidt for meg å gjeva det upp, men fruktfreistnaden vert nog lettast åleine. Korsom er, no vert mamma glad. 😛 Eg postar utfalli her.

2 kommentarar »

  1. Ook. Forstår eg godt. 🙂

  2. medvitssvevn said

    Det er same grunden som du hadde, ikkje sant?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

