Tvifreistnaden: fyrste døgret

No hev eg lìvd éin dag på rått grøntfôr, og alt er vel. Eg gløymde å stelda klokka, so eg missa ein lur klokka tolv. Menmen, eg trur det er betre å sova for lite enn for mykje.

Eg freista laga graps or grøntfôret ved å nytta ei kuttemaskin. Flotte greidor – eg tarv ikkje smaka brokkolien no. 😛 Grapset eg lagar er grønt, og er laga or:

  • brokkoli
  • kiwi
  • banan
  • appelsin

Det smakar godt! 🙂 Og det er lett å laga til. Seinare skal eg freista med lime-frukt i (eg putta ein heil slik i kjeften i går – og angra!). Svevnen gjeng greidt, eg fær stødt somna, men er frukt og kveik nog til å halda meg vaken i lengdi? Eg fær sjå.

No skriv eg stendugt snøggare på Dvorak-tastaturet, forresten. 😉

2 kommentarar »

  1. Moro at du gjer alt dette på likt. Fær sjå um det er ein god strategi.

    Forresten trur eg ikkje rå brokkoli er so bra; — det gjeng rett gjennom fordøyingi hev eg høyrd. Du fær altso ikkje stort med næring frå det.

  2. medvitssvevn said

    Jaso? Eg tenkte eg laut eta det for kalsium …

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

