Mangfasefreistnaden: tolvte døgret

Jah! Eg er på nære på å segja at eg offisielt er mangfasar, men eg torer ikkje enno. For ei god nott dette var! Eg var nære på heilt vaken heile tidi, eg sykla jamvel ei mil til og frå Berrjod for å henta lommeboki mi! Eg vart utrulegt sliten (og er trøytt no) av det, men no fær eg forska på kor snøgt eg kjenner meg utkvilt att.

I dag fer eg til LST-møte med Eirik. Me skal taka buss dritlengje, og eg gruer meg! Korleîs kann eg lata vera sova på ferdi? Eg fær ein lur tri kvarter etter me hev køyrd frå Stavanger, i alle høve. Hugsar kje kor lang tid det tek.

Men no fær morgonen avgjera um eg er klår. Ynsk meg lukka til.

Legg att eit svar

