Mangfasefreistnaden: ellevte døgret

Eg veit ikkje um eg hev duppa av i nott, men avdi eg hev sete med maskini heile tidi, er det sers høg fåre for det … Eg hev no sete Wake Up! Pro til å ringja kvart tiande minutt heile notti, utan sovetidene.

Det er laurdag i dag, so eg kann eta sjokolade. 🙂 Og so lyt eg pakka til sumarlægret – eg lyt hava med appelsinjuice til bussferdi, og eitkvart å gjera. Appelsinjuice hadde vore greidt å hava på lægret au um notti.

Etter å hava sét gjenom planen for sumarlægret, trur eg at lurane mine lèt seg gjenomføra, men eg veit ikkje um eg evlar somna i ein båt. Kannhenda vert det litt rot på dei stadene eg kjem elder gjeng på snoduge tidspunkt, men um alt anna gjeng gale, kann eg jo ganga på dass og somna ved eit uhell. 😛

Legg att eit svar

