Mangfasefreistnaden: niande døgret

Notti gjekk heilt greidt; eg og Joar byrja på kvar vår nye figur på WoW, og i byrjingi er der so mange uppdrag at tidi flyg. Eg hev havt tvo lurar på tvo dagar der eg ikkje fekk sova – eg skulder på uflaksen og held fram. No er eg litt trøytt, men ikkje sers. Eg skal fint halda meg vaken til åtta. Eg vert meir optimistisk for kvar dag no … 😀

Vebjørn ringde i går og spurde um eg kunde sitja vakt ei nott på lægret. Eg sagde ved honom at um eg fekk til manfasesvevnen, kunde eg taka so mange det skulde vera – det vert det jamvel avdi eg er uppe korsom er.

So – klokka er seks yver seks, og alt er vel!

Legg att eit svar

