Mangfasefreistnaden: Åttande døgret

Hekkan, notti gjekk so bra, men so var det fira til åtta … Eg duppa av, men tryggleiksalarmen klokka fem redda meg. Eg duppa av att, og då eg vakna, trudde eg at eg hadde sove til tolv. :S I skoddetilstand laga eg ein alarm på datamaskini som skulde vekkja meg halv eitt. Didrik kom og vekka meg i ti-tidi. Eg veit ikkje kor mykje eg sov, men det var ikkje so mykje kvar gong, set burt frå heilt på slutten … 😦

Eg skal ikkje nytta teppe meir, berre klæde.

No trur eg berre eg tarv eit par-tri dagar utan uhell for å tilmåta meg. Det skal ganga prikkfritt dei næste tvo dagane!

2 kommentarar »

  1. Kenneth said

    LOL, det er så konge å lesa deg lida deg gjennom kverdagen… men kem veid om ei stond kan du vel få det te å virka. LOL!

  2. medvitssvevn said

    Hehe, det er berre kvarmorgonen eg lir meg gjenom. 😉 4 – 8 er fælt. Men eg sér framsteg! 😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

