Mangfasefreistnaden: åttande døgret

Notti var verre enn fyrr, men ho gjekk. På morgonen att slo eg ihjel tid ved å sjå South Park: Bigger, Longer and Uncut – standande. 😛 Eg hadde ei tid beint fyre fira der eg inkje skyna. Eg byrja babla um paladinar og greidor. Etter fira dusja eg. Mamma stod upp seks-halv sju og freista få meg til å leggja meg og droppa heile freistnaden …

Eg gjekk og lagde meg halv åtta, og det næste eg veit, er at ho er elleve … Didrik segjer han vekka meg tri gonger, men at eg var i zombietilstand. Joar evla visst ikkje standa upp kvar fjorde time, men han legg seg seint (halv seks i dag), so han gjer notti lettare for meg. :/

Eg hev kome fram til at morgonen, ikkje notti, er verst. Men, for å sjå ljost på det, eg sov til eg vakna, og denne gongen var det ikkje meir enn tri timar. Det lyt vel tyda på at eg hev REM-svevn i lurane mine?

2 kommentarar »

  1. Ja. Du hev nok det, viss ikkje so hadde du vel ganske sikkert sove lengre. 🙂

  2. medvitssvevn said

    Då er skaden mindre, so eg held fram som fyrr. 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

