Kven tarv vekkerklokkor?

Vekkerklokkor rimer med svevnfreistnad (ikkje bokstavlegt :P). I alle høve um notti. På dagtid hev eg berre nytta alarmen til å segja ifrå når eg laut leggja meg til å sova; eg vakna av meg sjølv etter kring eit godt kvarter. Mamma hev no sagt ifrå um at ho ikkje likar svevnfreistnaden min. Det er vel sette gongen no. Ho meiner eg vert sjuk av det avdi eg fekk halsbrune sist. Eg spyrr framleîs kvar gong um eg hev sove; og etter siste luren var eg heilt viss på at eg ikkje hadde sove, men då hadde eg nærast snorka. Det minner um det pappa gjer, at han somner kvar helst han ligg, snorkar litt, og vaknar.

Legg att eit svar

