Mangfasefreistnaden: sette døgret

Eg vart skamtrøytt i nott, heilt grusamt. Eg gjekk ut på Haua ein tur, det klårna tankane mine.

Etter fira trur eg ikkje eg vakna då eg skulde. Eg hugsar inkje fyrr kring nie, då mamma sagde eg laut leggja meg. Zombie-meg gjekk inn på romet, men so vakna eg, og kom ut att. Eg kjenner det som ho freistar sabotera freistnaden min …

Eg lasta ned eit program som heiter Wake Up! Pro. Vonar det skal gjera det lettare å pressa seg gjenom den verste tidi. Eg vil so gjerne evla mangfasesvevn!

2 kommentarar »

  1. Altso; det _er_ vondt og vandskeleg ja. Men er vandskeleg å få det til når me feilar heile tidi. Eg kjenner framleis at eg sjølv ikkje er klar. Er jo kjempevond no grunna svevnmangel, — og hugsar korleis det var kvar tridje nott… Vondt. Men, eg hev so lyst til å koma yver kneiken.

  2. medvitssvevn said

    Nett slik kjenner eg det au. Spyrst um ikkje ein lyt trænast upp til å standa upp til klokka same kva, skal ein gjera det åleine. Joar gjekk med på å vekkjast kvar fjorde time for å sjå til at eg vaknar når eg skal, og denne ordningi hev eg trui på.

    Eg likar på ein måte å pina meg slik – eg veit at eg fær løn um eg held ut.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

