Fyrebuing til notti

Javel. Denne notti skal alt ganga som det skal. Eg hev sete Wake Up! Pro til å byrja ringja beint yver tolv, so trykkjer eg millomromstasten for at han skal ringja att um eitt minutt, og attertek det heile notti, set burt frå når eg skal sova, då.

Eg skal ikkje eta Yoghurt i nott avdi ein vert trøyttare av å få i seg mjølk. Kannhenda tek eg tanken litt langt, men betre fyre var.

Joar skal standa upp kvar fjorde time og vekka meg, på den måten skal det verta lettare å halda seg vaken, trur eg.

2 kommentarar »

  1. Hehe. So, korleis gjeng det? 😀

    Spanande. Fær sjå um du klarar det. No må _eg_ leggja meg. Snart. Snart… 😛

  2. medvitssvevn said

    Tja, det gjeng so det susar! 😀

    Joar sit rett nog framleîs uppe, men han er so still at han mest ikkje gjeld. 😉

    Eg hev i røyndi berre hug til å leggja meg ned; det er mest vondt å sitja, men det er berre ein god halvtime til leggjetid. :/

    Det som vert skummelt er klokka fira … Vonar mobilen, datamaskini og Joar evlar vekka meg sopass at eg veit skilnaden på høgre og vìnstre.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

