Er eg den einaste eg kann lita på?

Eg kann visst ikkje lita på folk kring meg. Joar gav seg att nett no, i halv fem-tidi. Det tyder at han hev hoppa på og av tvo gonger på fem dagar. Vingleper. No som eg driv og er sur på honom, skal eg nemna at han for eit par dagar sidan byrja ein vassfreistnad. Det tok kje lange tidi fyrr han gav det upp; han evlar visst ikkje lìva utan brus. Desse freistnadene hans hev meir sams enn berre lengdi – han var heilt viss på at han kom til å evla deim, men neidå …

So no lyt eg gjera det åleine. Som fyrr. Nett no er eg ikkje so trøytt at det gjer noko, og eg er ikkje viss på um eg sov sist leggjetid. Eg sov nog, for det gjekk snøgt, men samstundes verkar det løygje at eg skulde vakna fyre eg laut …

Eg hev forresten stuttare sovetid no, etter di tjuge minutt er målet, reknar eg mindre sovetid på notti. På dagen veit eg ikkje heilt enno, for etter ulukkone dei andre nettene, er det lenge sidan eg sov på dagen no. Eg reknar framleîs ein halv time på lurane etter middag, fyre midnott.

Eg fekk nett ein tanke … sidan eg vert sur av at Joar ikkje held ord, kann eg jo nytta det for at eg skal klara det. Innsteldingi er viktug, veit eg.

No hev me forresten alle figurane på Brawl – eg tok Wolf kring tolv.

Legg att eit svar

