Mangfasefreistnaden: femte døgret

Eg sov gjenom songen som kann driva meg til vanvit klokka fira, so mamma vakna, stod upp, og vekka meg. Eg hugsar det mest ikkje, so skoddut var hovudet mitt. Eg trur ikkje det var so lurt å sova på sofaen med dyna og puta – eg skulde jo sitja i same sofaen etteråt.

Brawl evla kje halda meg vaken heile notti, og eg var ved å duppa av, jamvel når eg slest i høg fart. (Vil du hava venskapskoden min, send netpost.)

I tolv-tidi stelde eg klokka gale, og Didrik vekka meg halv tvo. Det er visst lurare å setja datamaskini til å ringja – ho lagar høgare ljod.

Her er nokre gode nyhende méd: Joar hev no byrja freistnaden att, so no skal eg verta av med det største trugsmålet, som er at eg ikkje vaknar når eg skal. Vonleg somnar eg ikkje helder, det hev vorte eit større vande etter kvart, diverre.

Eg trur eg vil freista sova med klædi på i nott, so eg ikkje legg meg for godt til rette.

Legg att eit svar

