Mangfasefreistnaden: vaken dag …

Etter eg sov for lenge tidlegare, laut eg taka fylgjone i dag – eg fekk ikkje sova i heile dag. Det kjem til å øydeleggja notti, det veddar eg genseren min på. Eldes gjekk dagen greidt – greidare enn eg skulde trudd. Ikkje trøytt i det heile.

Eg lurar på um eg skal taka meg ein tur ned i tjørni og dukka meg midt på notti, berre for løygje. Langsymjing torer eg ikkje våga på, men litt dykking på grunda høyrest gildt ut. Joar sit framleîs uppe – han fekk ny datamaskin i dag, so no sit han og speler WoW. Han vil ikkje vera med og bada.

I morgon kjem Brawl ut i Europa. 😀

Legg att eit svar

