Mangfasefreistnaden: tridje døgret

Dette gjeng ikkje so bra som eg hadde vona. Kvar gong eg stend upp og trur det er på tidi, gjeng det litt tid, og so skynar eg at eg hev sove for lenge. Som no når eg skulde upp åtta, og vakna beint fyre halv elleve. :O Men no tenkte eg på noko: inkje er so irriterande og vekkevisst som ei vekkeklokka. Lasta ned eit par greide mp3-filer nett no, men veit kje kva fil som er best. Eg saknar den gamle klokka, ho sagde «dy-dy-dy-DY, dy-dy-dy-DY DY-DY-DY-DY-DY-DY…», og var utrulegt irriterande.

Fyrste gongen eg heldt denne freistnaden, i vetterferien, var ikkje vandet å standa upp i rett tid, men ikkje å somna til gali. Denne gongen er det mest umvendt.

Sov godt.

2 kommentarar »

  1. Du kann setja på «Eg kann ein song som kann driva deg til vanvidd».

    Denne her: http://www.jegergrim.com/lyd/?a=selyd&i=129 (på dansk tilogmed!)

  2. medvitssvevn said

    Hekkan! Den var jo utrulegt genial! 😀 Aldri um eg evlar sova gjenom den der! Han er perfekt!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Legg att eit svar

